POSTA PAKK fejlesztések

Kapcsolódjon az újításokhoz iratkezelő rendszerrel! 2019. szeptemberében lezárult a PAKK projekt, a Magyar Posta eddigi legnagyobb, levélfeladásokhoz kapcsolódó fejlesztése, ami elektronikussá tette a levélküldeményekhez kapcsolódó adminisztrációs folyamatokat. Többféle levéltermékhez, például a könyvelt vagy regisztrált küldeményekhez, tértivevényes levelekhez, hivatalos iratokhoz kapcsolódik ilyen adminisztrációs folyamat.
HOSSZÚTÁVÚ HITELESÍTÉS – kérdések és válaszok

  A tanusitottiratkezeles.hu 2019. októberi e-ügyintézés szemináriumán több kérdés is felmerült az e-aláírások és időbélyegzők használatával, a hitelesség hosszú távú megőrizhetőségével kapcsolatban. Összegyűjtöttük a kérdéseket és szakértőink válaszait. 2019. október 21.
Megszűnik a papíralapú tértivevény, az elektronikus kézbesítési igazolásé és az elektronikus feladójegyzéké a jövő

Modernizál a Magyar Posta, elektronikus megoldásokat dolgoznak ki a levelek és más küldemények postai folyamataihoz. Az ügyfelek számára komfortosabbá váló postai szolgáltatásokra fel kell készülni, a papír alapú ügyintézést pedig bizonyos esetekben el kell felejteni. A korszerű postai folyamatok kiszolgálása megfelelő iratkezelő szoftverrel is történhet.
Hivatali kapu, ügyfélkapu és cégkapu az iratkezelésben (3. rész)

Cégkapu az e-ügyintézésben Cikksorozatunk első és második részében az ügyfélkapu és hivatali kapu kérdéskörét jártuk körbe, jelen cikkünkben pedig a cégkaput vizsgáljuk röviden. A Cégkapu az Ügyfélkapu és a Hivatali kapu mintájára kialakított olyan – elsősorban – tárhelyszolgáltatás, amelyet az állam kijelölt szolgáltatón keresztül a gazdálkodó szervezetek számára biztosít.
Hivatali kapu, ügyfélkapu és cégkapu az iratkezelésben (2. rész)

Hivatali kapu, ügyfélkapu – elektronikus kapuk az e-ügyintézésben (2. rész) Az elektronikus kapukról szóló cikksorozatunk első részében részletesen bemutattuk a hivatali kapu és az ügyfélkapu lényegét, működését. Jelen cikkünkben továbbmegyünk és megvizsgáljuk azt, hogy milyen utat jár be az elektronikus irat, mire az érdemi ügyintézés szakaszába elér (bejövő folyamat), illetve annak végeztével hogyan jut el a címzetthez (kimenő folyamat). A konkrét példák bemutatásához a DMS One Zrt. Ultimate tanúsított irat- és dokumentumkezelő szoftver képernyőképeit használjuk.
Hivatali kapu, ügyfélkapu és cégkapu az iratkezelésben (1. rész)

Hivatali kapu, ügyfélkapu – elektronikus kapuk az e-ügyintézésben Az elmúlt években egyre gyakrabban hallhatjuk a minket körülvevő elektronikus közigazgatási térben az Ügyfélkapu1 és a Hivatali kapu2 elnevezéseket. Ez indokolt is, hiszen 2018 volt az első olyan év, amikor a jogszabályi változások, a kötelező és széleskörű elektronikus ügyintézési szolgáltatások miatt ezeknek a használata egyre inkább elterjedt. Ugyanakkor érdemes megjegyezni azt a sokakat talán meglepő tényt, hogy az állampolgárok által leginkább használt és ismert Ügyfélkapu több mint egy évtizede létezik3, és a Hivatali kapu is csak néhány évvel fiatalabb nála, kb. 10 éves. Mindkét elektronikus kapu (tárhely) a Központi Elektronikus Szolgáltató Rendszer (központi rendszer), vagyis az elektronikus kormányzati központi szolgáltatások része.
Kérdezzen iratkezelési szakértőnktől!

Kérdezzen iratkezelési szakértőnktől!

Regisztrált felhasználóink számára ingyenes szolgáltatás
Kérdésem van

Kapcsolódó cikkek

Tanúsitottiratkezelés
A deusz.hu Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület honlapja. Célja, hogy felületet adjon a szervezet működési területéhez tartozó ismeretek átadására, szakmai kapcsolatok létesítésére.
© 2021 Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület (DEÜSZ). All Rights Reserved. OneOnline