E-ügyintézés szeminárium közfeladatot ellátó állami vállalatoknak

E-ügyintézés szeminárium közfeladatot ellátó állami vállalatoknak

Információk

Esemény időpontja 2021. október 13 09:00
Esemény vége 2021. október 13 17:00
Regisztráció kezdete 2021. július 14
Max. létszám Korlátlan
Regisztráció lezárta 2021. október 12
Egyéni ár 62.900HUF
Helyszín Radisson Blu Béke Budapest

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (központi költségvetési intézmények, önkormányzatok és háttérintézményeik, kórházak, oktatási intézmények, kulturális és tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek. Mindamellett, hogy a jogszabályok egységes keretet adnak a szervezetek iratkezelésének, minden területnek megvannak a maga sajátosságai, mely külön szeminárium szervezését tette szükségessé az egyes területek számára.

 

KIKNEK AJÁNLJUK E-ÜGYINTÉZÉSI KÉPZÉSÜNKET?

Iratkezelési képzésünket kifejezetten olyan cégek számára szervezzük, akik egyrészt állami tulajdonban vannak, másrészt közfeladatot látnak el, vagyis iratkezelésüket a 335/2005. (XII. 29.) Korm. rendeletben foglaltaknak megfelelően kell megszervezniük. A képzést ezért ajánljuk állami tulajdonban lévő gazdasági társaságok ügyviteli, iratkezelésért felelős vezetőinek, munkatársainak, a szervezetnél az elektronikus ügyintézéséi folyamatokért felelős szakembereinek.

 

TERVEZETT TEMATIKA

1. Szabályozási háttér - paragrafusok a fejlődés szolgálatában - Mészáros Péter, osztályvezető, Iratfelügyeleti Osztály, Belügyminisztérium

  • Jogszabályi háttér rövid ismertetése;
  • Belső normák összefoglalása;
  • Szabályozások alkalmazása a gyakorlatban;
  • Az iratkezelés jövője.

2. Az elektronikus ügyintézési építőkockák - Németh Ágota, vezető e-közigazgatás szakértő, NISZ Zrt.

  • elektronikus kormányzati építőelemek az Európai Unióban;
  • a hazai szabályozott, ill. központi elektronikus ügyintézési szolgáltatások (SZEÜSZ/KEÜSZ) jogszabályi háttere;
  • a SZEÜSZ/KEÜSZ-ök, mint a front- és back-office e-ügyintézési folyamatok elemei;
  • új hazai építőkockák az e-ügyintézési rendszerben;
  • a hazai szolgáltatások fejlesztése és a határon átnyúló ügyintézés.

3. A papíralapú dokumentumoktól az adatalapú döntéshozatalig - Kiss Péter, szakmai igazgató, DMS One Zrt.

  • Vállalaton belüli tipikus problémák kezelése (dokumentumok keresése, jóváhagyási, véleményezési folyamatok kontrollja). Hogyan tesz rendet a dokumentumkezelő rendszer?
  • Az iktatáson túl. Szabályozott, átlátható és nyomon követhető belső üzleti folyamatok.
  • Folyamatmenedzsment - Teljes kontroll a belső munkafolyamatok felett. Automatizált szerződésvéleményezés, számlajóváhagyás.
  • Vezetői döntéstámogatás. Ösztönös döntések helyett adatvezérelt vezetői döntéshozatal. 
  • Vezetői monitoring, adatelemzés egy kattintással. Hogyan lehet az iratkezelő szoftveren belül megkeletkezett adatokat érthető kimutatásokba, vizuális riportokba konvertálni a vezetők számára?

4. Dokumentumhitelesítés, elektronikus aláírás a gyakorlatban - Dr. Lovas Lilla, vezető jogtanácsos ; Szabó Tamás, stratégiai ügyfélmenedzser, Microsec Zrt.

  • Mi a különbség a dokumentumhitelesítés és az elektronikus aláírás között? AVDH vs. e-aláírás (dr. Lovas Lilla)
  • Elektronikus aláírás típusok – mi határozza meg az egyes típusok bizonyító erejét? Közigazgatási célú felhasználásra vonatkozó speciális szabályok (dr. Lovas Lilla)
  • Elektronikus időbélyegző – mit igazol, mikor hasznos, mikor kötelező? (dr. Lovas Lilla)
  • Mire használják ügyfeleink az elektronikus aláírást/elektronikus aláíró megoldásainkat? (Szabó Tamás)
  • Demó – elektronikus aláírás a gyakorlatban (Szabó Tamás)

5. Integrált ügyviteli megoldások a hatékonyabb működésért - Nyiraty Andrea, üzletági igazgató, Griffsoft Zrt.

  • Integrációs pontok ügyviteli rendszer és dokumentumkezelő rendszer között (partner integráció, iratkezelés, dokumentumtár)
  • Automatizált elektronikus ügyintézés – e-számla kiállítása és küldése
  • Folyamatmenedzsment - szállítói számlák automatikus letöltése, igazolása

6. A Magyar Posta e-ügyintézési szolgáltatásai - Váradi András, senior projektmenedzser, Magyar Posta Zrt.

  • A Magyar Posta 3 szolgáltatásának helyzete a közigazgatásban
  • Pár szó a BKSZ-ről - A Magyar Posta BKSZ SZEÜSZ helyzete
  • Inverz hibrid KEÜSZ - Posta KEÜSZ, KÉR, piac
  • Hibrid KEÜSZ - Papír alapú hiteles másolat előállítása / Hitelesség és annak garanciái / A szolgáltatás folyamata és igazolásai /  Öt év tapasztalata és a csatlakozás főbb feladatai

 

 

A részvételi díj magában foglalja:

  • komplett, egész napos iratkezelési szeminárium
  • frissítő a szünetekben
  • ebéd
  • információs anyag jegyzetelésre, mely a teljes szemináriumi anyagot tartalmazza összefűzve.

 

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a hatályos jogszabályok szerint a rendezvényre történő belépéshez védettségi igazolvány szükséges!

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Térkép

Az elmúlt évek oktatásai, képzései

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. szeptember 23 - 2021. október 01
Ár: 169.000HUF

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. július 01 - 2021. július 09
Ár: 169.000HUF

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Iratkezelési szeminárium önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságoknak

2019. március 07 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Iratkezelési képzésünket kifejezetten olyan cégeknek szervezzük, akik önkormányzati tulajdonban állnak és önkormányzati feladatokat látnak el. 

Iratkezelési szabályzat és irattári terv felülvizsgálata szeminárium

2018. november 15 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Képzésünkön megtanítjuk, hogyan lehet jó iratkezelési szabályzatot írni, mely nemcsak jogszabálykövető, de a szervezet iratkezelési gyakorlatát is segíti.

Iratkezelési szeminárium budapesti kerületi és megyei jogú városok önkormányzatainak

2018. május 10 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (kórházak, önkormányzatok, oktatási intézmények, kulturális, tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2018. február 22 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni, saját szervezete ügyiratkezelési folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Iratkezelési szeminárium önkormányzati cégeknek

2018. január 25 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (kórházak, önkormányzatok, oktatási intézmények, kulturális, tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek.

E-aláírás szeminárium

2017. november 16 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Az e-közigazgatás alapjai az elmúlt években gyökeresen megváltoztak, az elektronikus aláírás szabályozási környezete jelenleg is átalakítás alatt áll. A képzés során olyan ismeretanyag kerül átadásra, melynek segítségével felgyorsítható a közigazgatási intézmények elektronikus ügyintézésre való áttérése, hatékonyabbá tehető a szervezetek elektronikus közszolgáltatása, mindez úgy, hogy az intézkedések a hatályos e-aláírási jogszabályoknak is megfeleljenek.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2017. október 12 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni, saját szervezete ügyiratkezelési folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Iratkezelési szabályzat szeminárium

2017. szeptember 14 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Képzéseink során oktatóink gyakran kaptak az iratkezelési szabályzatok készítésével, felépítésével kapcsolatos kérdéseket, mely külön szeminárium szervezését tette szükségessé az érdeklődők számára. 

Átfogó iratkezelési szeminárium

2017. április 06 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni, saját szervezete ügyiratkezelési folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Minősített adatkezelés szeminárium

2017. március 09 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni a minősített adatok és iratok kezelésével kapcsolatban, saját szervezete folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Tanúsitottiratkezelés
A deusz.hu Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület honlapja. Célja, hogy felületet adjon a szervezet működési területéhez tartozó ismeretek átadására, szakmai kapcsolatok létesítésére.
© 2021 Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület (DEÜSZ). All Rights Reserved. OneOnline