E-ügyintézés szeminárium közfeladatot ellátó állami vállalatoknak

E-ügyintézés szeminárium közfeladatot ellátó állami vállalatoknak

Információk

Esemény időpontja 2021. október 13 09:00
Esemény vége 2021. október 13 15:00
Regisztráció kezdete 2021. július 14
Max. létszám Korlátlan
Regisztráció lezárta 2021. október 13 09:00
Egyéni ár 79.883 Ft
Helyszín Radisson Blu Béke Budapest
Már nem fogadunk el regisztrációt erre az eseményre

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (központi költségvetési intézmények, önkormányzatok és háttérintézményeik, kórházak, oktatási intézmények, kulturális és tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek. Mindamellett, hogy a jogszabályok egységes keretet adnak a szervezetek iratkezelésének, minden területnek megvannak a maga sajátosságai, mely külön szeminárium szervezését tette szükségessé az egyes területek számára.

 

KIKNEK AJÁNLJUK E-ÜGYINTÉZÉSI KÉPZÉSÜNKET?

Iratkezelési képzésünket kifejezetten olyan cégek számára szervezzük, akik egyrészt állami tulajdonban vannak, másrészt közfeladatot látnak el, vagyis iratkezelésüket a 335/2005. (XII. 29.) Korm. rendeletben foglaltaknak megfelelően kell megszervezniük. A képzést ezért ajánljuk állami tulajdonban lévő gazdasági társaságok ügyviteli, iratkezelésért felelős vezetőinek, munkatársainak, a szervezetnél az elektronikus ügyintézéséi folyamatokért felelős szakembereinek.

 

TERVEZETT TEMATIKA

09:00 - 09:10 KÖSZÖNTŐ - Varga László, elnök, DEÜSZ

09:10 - 09:40 Szabályozási háttér - paragrafusok a fejlődés szolgálatában - Mészáros Péter, osztályvezető, Iratfelügyeleti Osztály, Belügyminisztérium

  • Jogszabályi háttér rövid ismertetése;
  • Belső normák összefoglalása;
  • Szabályozások alkalmazása a gyakorlatban;
  • Az iratkezelés jövője.

09:40 - 10:30 Az elektronikus ügyintézési építőkockák - Németh Ágota, vezető e-közigazgatás szakértő, NISZ Zrt.

  • elektronikus kormányzati építőelemek az Európai Unióban;
  • a hazai szabályozott, ill. központi elektronikus ügyintézési szolgáltatások (SZEÜSZ/KEÜSZ) jogszabályi háttere;
  • a SZEÜSZ/KEÜSZ-ök, mint a front- és back-office e-ügyintézési folyamatok elemei;
  • új hazai építőkockák az e-ügyintézési rendszerben;
  • a hazai szolgáltatások fejlesztése és a határon átnyúló ügyintézés.

10:30 -10:50 SZÜNET

10:50 - 11:35 A papíralapú dokumentumoktól az adatalapú döntéshozatalig - Kiss Péter, szakmai igazgató, DMS One Zrt.

  • Vállalaton belüli tipikus problémák kezelése (dokumentumok keresése, jóváhagyási, véleményezési folyamatok kontrollja). Hogyan tesz rendet a dokumentumkezelő rendszer?
  • Az iktatáson túl. Szabályozott, átlátható és nyomon követhető belső üzleti folyamatok.
  • Folyamatmenedzsment - Teljes kontroll a belső munkafolyamatok felett. Automatizált szerződésvéleményezés, számlajóváhagyás.
  • Vezetői döntéstámogatás. Ösztönös döntések helyett adatvezérelt vezetői döntéshozatal. 
  • Vezetői monitoring, adatelemzés egy kattintással. Hogyan lehet az iratkezelő szoftveren belül megkeletkezett adatokat érthető kimutatásokba, vizuális riportokba konvertálni a vezetők számára?

11:35 - 12:05 Integrált ügyviteli megoldások a hatékonyabb működésért - Nyiraty Andrea, üzletági igazgató, Griffsoft Zrt.

  • Integrációs pontok ügyviteli rendszer és dokumentumkezelő rendszer között (partner integráció, iratkezelés, dokumentumtár)
  • Automatizált elektronikus ügyintézés – e-számla kiállítása és küldése
  • Folyamatmenedzsment - szállítói számlák automatikus letöltése, igazolása

12:05 - 13:15 EBÉD

13:15 - 14:00 Dokumentumhitelesítés, elektronikus aláírás a gyakorlatban - Dr. Lovas Lilla, vezető jogtanácsos ; Szabó Tamás, stratégiai ügyfélmenedzser, Microsec Zrt.

  • Mi a különbség a dokumentumhitelesítés és az elektronikus aláírás között? AVDH vs. e-aláírás (dr. Lovas Lilla)
  • Elektronikus aláírás típusok – mi határozza meg az egyes típusok bizonyító erejét? Közigazgatási célú felhasználásra vonatkozó speciális szabályok (dr. Lovas Lilla)
  • Elektronikus időbélyegző – mit igazol, mikor hasznos, mikor kötelező? (dr. Lovas Lilla)
  • Mire használják ügyfeleink az elektronikus aláírást/elektronikus aláíró megoldásainkat? (Szabó Tamás)
  • Demó – elektronikus aláírás a gyakorlatban (Szabó Tamás)

14:00 - 14:30 A Magyar Posta e-ügyintézési szolgáltatásai - Váradi András, senior projektmenedzser, Magyar Posta Zrt.

  • A Magyar Posta 3 szolgáltatásának helyzete a közigazgatásban
  • Pár szó a BKSZ-ről - A Magyar Posta BKSZ SZEÜSZ helyzete
  • Inverz hibrid KEÜSZ - Posta KEÜSZ, KÉR, piac
  • Hibrid KEÜSZ - Papír alapú hiteles másolat előállítása / Hitelesség és annak garanciái / A szolgáltatás folyamata és igazolásai /  Öt év tapasztalata és a csatlakozás főbb feladatai

 14:30 - 15:00 Esettanulmány a Bakonyerdő Zrt-nél - Szelestei Péter, IT vezető, Bakonyerdő Zrt.

  • Dokumentumkezelésünk előzményei és az új rendszer
  • A bevezetés lépései
  • További lehetőségek és tervek

 

A részvételi díj magában foglalja:

  • komplett, egész napos iratkezelési szeminárium
  • frissítő a szünetekben
  • ebéd
  • információs anyag jegyzetelésre, mely a teljes szemináriumi anyagot tartalmazza összefűzve.

 

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a hatályos jogszabályok szerint a rendezvényre történő belépéshez védettségi igazolvány szükséges!

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Már nem fogadunk el regisztrációt erre az eseményre

Térkép

Az elmúlt évek oktatásai, képzései

Átfogó iratkezelési szeminárium

2023. október 26 08:30 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A közigazgatási szervek és közfeladatot-ellátó intézmények, cégek munkatársainak szóló, általános iratkezelési konzultációt (nem minősül Fktv. szerinti felnőttképzésnek) Csóti Csaba iratkezelési szakértő tartja. A szeminárium részletesen foglalkozik a papíralapú és elektronikus iratkezelés összefüggéseivel, a teljesen digitális iratkezelés megvalósíthatóságával és a jogszabályi követelményekkel. Rendbe tesszük a sokszor dilemmát okozó, "mikor, mit dobhatok ki" témakört, különös tekintettel a papíralapú iratok digitális konverziójával összefüggésben. Részvételi díj: 48.000 Ft + ÁFA (60.960 Ft bruttó)

Digitalizáció a költségcsökkentés jegyében

2023. szeptember 26 08:30 -14:30
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

Egész napos konferencia: Mit írnak elő a jogszabályok, és mi az, amit ezen túl érdemes elvégezni ahhoz, hogy a digitalizációval csökkenthessük a szervezeti költségeket és növelhessük munkatársaink és ügyfeleink elégedettségét.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2023. február 23 08:30 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A közigazgatási szervek és közfeladatot-ellátó intézmények munkaatársainak szóló, általános iratkezelési konzultációt (nem minősül Fktv. szerinti felnőttképzésnek) Csóti Csaba iratkezelési szakértő tartja. A szeminárium részletesen foglalkozik a papíralapú és elektronikus iratkezelés összefüggéseivel, a teljesen digitális iratkezelés megvalósíthatóságával és a jogszabályi követelményekkel. Rendbe tesszük a sokszor dilemmát okozó, "mikor, mit dobhatok ki" témakört, különös tekintettel a papíralapú iratok digitális konverziójával összefüggésben. Részvételi díj: 48.000 Ft + ÁFA (60.960 Ft bruttó)

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja VI.

2024. május 16 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Folytatódik az Iratkezelési Vezetők Klubja rendezvénysorozatot. A kötetlen szakmai eszmecserére május 16-án is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja V.

2024. március 07 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2024-ben is folytatja az Iratkezelési Vezetők Klubja rendezvénysorozatot. A kötetlen szakmai eszmecserére március 7-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja IV.

2023. november 21 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2023-ban új rendezvénysorozatot indított Iratkezelési Vezetők Klubja címmel. A kötetlen szakmai eszmecserére november 21-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

Magyar Nemzeti Levéltár online szeminárium

2023. október 24 10:00 -11:30
Ár: ingyenes

Magyar Nemzeti Levéltár online szeminárium (2023. október 24.)
Közfeladat-ellátók iratkezelése a jogszabályi alapoktól a levéltári ellenőrzésig

Az ingyenes szakmai webinár témája az iratkezelés levéltárspecifikus áttekintése.
Fókuszpontok:
  • Iratkezelési szabályzat és irattári terv,
  • iratselejtezés,
  • levéltári átadás-átvétel,
  • levéltári ellenőrzés

REGISZTRÁCIÓ A WEBINÁR DEMIO OLDALÁN

 
 
 

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja III.

2023. szeptember 14 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2023-ban új rendezvénysorozatot indított Iratkezelési Vezetők Klubja címmel. A kötetlen szakmai eszmecserére szeptember 14-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

Elektronikus aláírások, e-hitelesítés hosszú távra

2023. április 04 09:00 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A képzés célja átfogó ismereteket adni az elérhető elektronikus hitelesítési megoldásokról. Melyiket és hogyan érdemes bevezetni és használni a közigazgatási szerveknél, közfeladat-ellátó intézményeknél és cégeknél. A szemináriumon a résztvevők kérdezhetik a szakértő előadót.

Elektronikus ügyintézési szakértő

2022. november 17 - 2022. november 25
Ár: 189.000 Ft

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttképzési nyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Az interfészes önkormányzatok kihívásai az e-ügyintézési térben

2022. május 19 09:00 -15:00
Ár: 79.883 Ft

Az interfészes önkormányzatok igényeire, speciális iratkezelési folyamataira szabott képzés, mely az elektronikus ügyintézést, az annak való maximális megfelelést állítja a középpontba. Az előadástémákat úgy válogattuk össze, hogy azok az interfészes önkormányzatok e-ügyintézési térben nyújtott jelenlegi kihívásaira adjanak választ elismert szakértők tolmácsolásában. Az elméleti ismeretek átadása mellett fontosnak tartjuk a gyakorlati példák, tapasztalatok megosztását is.

E-ügyintézés szeminárium közműszolgáltatóknak

2022. március 24 09:00 -15:00
Ár: 79.883 Ft

Közműszolgáltatók igényeire, speciális iratkezelési folyamataira szabott képzés, mely az elektronikus ügyintézést, az annak való maximális megfelelést állítja középpontba. Nem egyértelmű, hogy az Ön intézménye e-ügyintézésre kötelezett szervezet-e? Nem tudja pontosan, hogy mely jogszabályoknak kell megfelelnie? Választ szeretne arra kapni, hogy milyen elvárásai vannak a felügyeleti szervnek a közműszolgáltatók felé? Szervezetfejlesztésre lenne szükség az optimális e-ügyintézési folyamatok kialakításáért, de eddig nem tudta, hogyan kezdjen neki a folyamatok átalakításának? Esettanulmányok, már bevált jó gyakorlatok mellett oktatóink többek között ezekre a kérdésekre is választ adnak. 

Tanúsitottiratkezelés
A deusz.hu Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület honlapja. Célja, hogy felületet adjon a szervezet működési területéhez tartozó ismeretek átadására, szakmai kapcsolatok létesítésére.
© 2024 Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület (DEÜSZ). All Rights Reserved. OneOnline