Elektronikus ügyintézési szakértő

Elektronikus ügyintézési szakértő

Információk

Esemény időpontja 2022. november 17
Esemény vége 2022. november 25
Max. létszám 10
Szabad hely 10
Egyéni ár 189.000 Ft
Már nem fogadunk el regisztrációt erre az eseményre

A 2 x 2 napos, 20+4 tanórás felnőttképzési nyilvántartásba vett oktatás megismerteti a résztvevőkkel a SZEÜSZ-ök jogi környezetét, illetve az igazgatási folyamatokhoz való kapcsolódásait, és a szervezeti működésbe történő beillesztésének módszertani követelményeit. A képzés eredményeként a résztvevők képesek lesznek a jogi környezetből fakadó követelményeket a SZEÜSZ-rendszer logikához igazítva, saját folyamataikba implementálni. Átlátják és tudni fogják a SZEÜSZ-ök alkalmazásának lehetőségeit, és képesek lesznek megtervezni ügyfeleik folyamatainak elektronizálását a SZEÜSZ-ök illesztésével. A képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatásbevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára. A képzésen érintett témakörök:

  • Fogalmi keretek
  • SZEÜSZ logika és rendszerszemlélet: építőkockák a gyakorlatban
  • Az elektronikus ügyintézés fontosabb jogi keretei
  • SZEÜSZ-ök funkcionalitása
  • Elektronikus ügyintézési modellek: szervezeti besorolás és modellalkotás
  • Ügyfél-hivatal folyamatok
  • Hivatal-ügyfél folyamatok
  • Hivatal-hivatal folyamatok
  • Bizalmi szolgáltatások
  • SZEÜSZ-ökhöz csatlakozás lépései
  • Elektronizált szolgáltatások fejlesztése és bevezetése a gyakorlatban
  • Gyakorlat, konzultáció

 

A képzésre jelentkezés előfeltétele:

  1. Felsőfokú iskolai végzettség.
  2. Szakmai gyakorlat: Eüsztv. hatálya alatt álló szervnél, hitelintézetnél, egyéb közigazgatási szervnél vagy közigazgatás-fejlesztési projekt végrehajtásában töltött legalább 1 éves munkaviszony, amelynek igazolása egy 6 hónapnál nem régebbi, keltezéssel ellátott önéletrajz által történik.

 

Fontos, hogy a képzésen résztvevők a megszerzett tudásukat a gyakorlatban is alkalmazhassák, ezért a képzés kimeneti feltétele egy esetleírás elkészítése előzetesen megadott esetleírás minta mentén, illetve az órai konzultáció alapján. A képzés keretében minden résztvevő egy kiválasztott szervezet vagy projekt kapcsán már a tréning során megkezdheti a testreszabott folyamatok kialakítását, illetve az ahhoz szükséges információk összeállítását, amelyet a képzést követően, megadott határidőre véglegesíthetnek. A képzés elvégzéséről maximum 5 tanóra hiányzás és az esetleírás eredményes elkészítése esetén felnőttképzési tanúsítvány kerül kiállításra.

Az E-001933/2019/D001 számon felnőttképzési nyilvántartásba vett „Elektronikus ügyintézési szakértő” képzést a Königsberg Consulting Kft. szervezi és bonyolítja le. A DMS Services a képzést csak közvetíti, az oktatással kapcsolatos adminisztrációs feladatokat (képzésre jelentkezés, képzésen történő részvétel visszaigazolása, számlázás, kapcsolattartás) a Königsberg Consulting Kft. látja el (https://konigsberg.hu/jelentkezesi-lap-elektronikus-ugyintezesi-szakerto/).

 

A képzés soron következő tervezett turnusidőpontja:

  1. november 17-18. és 24-25.

Jelentkezési határidő: a képzési turnus első napját megelőző 14. nap

  

Részletes kurzusleírást a csatolt dokumentum tartalmaz.

Már nem fogadunk el regisztrációt erre az eseményre
Tanúsitottiratkezelés
A deusz.hu Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület honlapja. Célja, hogy felületet adjon a szervezet működési területéhez tartozó ismeretek átadására, szakmai kapcsolatok létesítésére.
© 2024 Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület (DEÜSZ). All Rights Reserved. OneOnline