Iratkezelési szabályzat és irattári terv felülvizsgálata szeminárium

Iratkezelési szabályzat és irattári terv felülvizsgálata szeminárium

Információk

Esemény időpontja 2018. november 15 09:00
Esemény vége 2018. november 15 17:00
Regisztráció kezdete 2018. szeptember 15
Max. létszám Korlátlan
Regisztráció lezárta 2018. november 15
Egyéni ár Ingyenes
Helyszín Budapest, Andrássy u. 1.

Előadók

Csóti Csaba

Iratkezelési szakértő

A KÉPZÉS CÉLJA

Képzéseink során oktatóink gyakran kaptak az iratkezelési szabályzatok készítésével, felépítésével kapcsolatos kérdéseket, mely külön szeminárium szervezését tette szükségessé az érdeklődők számára. Szemináriumunk során bemutatjuk, hogyan lehet olyan iratkezelési szabályzatot készíteni, mely a jogszabálykövetés mellett az intézménynél már kialakult iratkezelési gyakorlatot a lehetős legkisebb mértékben változtatja meg.

KIKNEK AJÁNLJUK?

A szemináriumot elsősorban ajánljuk:

  • a közfeladatot ellátó szervek (állami, önkormányzati, jogszolgáltatási szervezetek, intézmények, valamint közüzemi szolgáltatók) ügyviteli, iratkezelési rendszeréért felelős vezetőinek, iratkezelésért felelős munkatársainak;
  • önkormányzatok jegyzőinek, aljegyzőinek;

AZ IRATKEZELÉSI SZEMINÁRIUM SORÁN ÖN

  • átfogó képet kap az iratkezelési szabályzat szerepéről az intézmények iratkezelésében;
  • gyakorlati információkat kap arról, hogy milyen vonal mentén kell felépíteni egy iratkezelési szabályzatot, hogyan lehet egyensúlyt teremteni a jogszabálykövetés és a szervezetnél már kialakult iratkezelési gyakorlat között;
  • elsajátítja, hogy mit kell mindenképpen tartalmaznia egy iratkezelési szabályzatnak;
  • tisztában lesz azzal, mikor érdemes változtatni a már kialakult iratkezelési gyakorlaton és mikor javasolt a helyi specifikációkat beletenni az iratkezelési szabályzatba;
  • tippeket kap arra, hogyan lehet betartatni a szabályzatot a szervezet munkatársaival;
  • megtanulja, hogyan állítson össze egy irattári tervet;
  • megismerkedik az iratkezelési szabályzat és a helyes irattár-kezelés kapcsolatával;
  • útmutatást kap azzal kapcsolatban, hogyan építsen irattárat;
  • tanácsokkal látjuk el a selejtezéssel és a levéltári átadással kapcsolatban.

TERVEZETT TEMATIKA

  • Blokk 1

    • Az iratkezelési szabályzat és az irattári terv célja.
    • Miért nem jó, ha más szabályzókkal akarjuk „kiváltani” az önálló iratkezelési szabályzatot?
    • A vonatkozó jogszabályok és a nem jogszabályokból adódó kötelezettségek áttekintése.
    • Miért kell iratkezelési szabályzat akkor is, ha tanúsított iratkezelő szoftvert használok?
    • Hasznos szabályzatkészítési tapasztalatok és elvek.

    Blokk 2

    • Hogyan készítsek iratkezelési szabályzatot?
    • Hogyan készítsek irattári tervet?
    • Miért készítsek iratkezelési szabályzatot akkor, ha nem vagyok közfeladatot ellátó szervezet?

    Blokk 3

    • Irattári terv szerkesztése – gyakorlat.
    • Az iratkezelési szabályzat legfontosabb elemei – gyakorlat.
    • A szabályzat jóváhagyási folyamata. Hasznos tanácsok és tippek.
    • Mit tegyek, hogy az iratkezelési szabályzatot megértsék és betartsák a munkatársaim?

    Blokk 4

    • A jó szabályozás haszna a gyakorlatban.
    • Az irattári terv és a fizikai/elektronikus irattár kapcsolata.
    • Selejtezés, elektronikus másolat készítése, levéltári átadás.

     

    A részvételi díj magában foglalja:

    • komplett, egész napos iratkezelési szeminárium,
    • frissítő a szünetekben,
    • ebéd,
    • füzet jegyzetelésre, mely a teljes szemináriumi anyagot tartalmazza összefűzve

Térkép

Az elmúlt évek oktatásai, képzései

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. szeptember 23 - 2021. október 01
Ár: 169.000HUF

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. július 01 - 2021. július 09
Ár: 169.000HUF

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Iratkezelési szeminárium önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságoknak

2019. március 07 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Iratkezelési képzésünket kifejezetten olyan cégeknek szervezzük, akik önkormányzati tulajdonban állnak és önkormányzati feladatokat látnak el. 

Iratkezelési szabályzat és irattári terv felülvizsgálata szeminárium

2018. november 15 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Képzésünkön megtanítjuk, hogyan lehet jó iratkezelési szabályzatot írni, mely nemcsak jogszabálykövető, de a szervezet iratkezelési gyakorlatát is segíti.

Iratkezelési szeminárium budapesti kerületi és megyei jogú városok önkormányzatainak

2018. május 10 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (kórházak, önkormányzatok, oktatási intézmények, kulturális, tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2018. február 22 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni, saját szervezete ügyiratkezelési folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Iratkezelési szeminárium önkormányzati cégeknek

2018. január 25 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (kórházak, önkormányzatok, oktatási intézmények, kulturális, tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek.

E-aláírás szeminárium

2017. november 16 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Az e-közigazgatás alapjai az elmúlt években gyökeresen megváltoztak, az elektronikus aláírás szabályozási környezete jelenleg is átalakítás alatt áll. A képzés során olyan ismeretanyag kerül átadásra, melynek segítségével felgyorsítható a közigazgatási intézmények elektronikus ügyintézésre való áttérése, hatékonyabbá tehető a szervezetek elektronikus közszolgáltatása, mindez úgy, hogy az intézkedések a hatályos e-aláírási jogszabályoknak is megfeleljenek.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2017. október 12 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni, saját szervezete ügyiratkezelési folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Iratkezelési szabályzat szeminárium

2017. szeptember 14 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Képzéseink során oktatóink gyakran kaptak az iratkezelési szabályzatok készítésével, felépítésével kapcsolatos kérdéseket, mely külön szeminárium szervezését tette szükségessé az érdeklődők számára. 

Átfogó iratkezelési szeminárium

2017. április 06 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni, saját szervezete ügyiratkezelési folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Minősített adatkezelés szeminárium

2017. március 09 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni a minősített adatok és iratok kezelésével kapcsolatban, saját szervezete folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Tanúsitottiratkezelés
A deusz.hu Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület honlapja. Célja, hogy felületet adjon a szervezet működési területéhez tartozó ismeretek átadására, szakmai kapcsolatok létesítésére.
© 2021 Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület (DEÜSZ). All Rights Reserved. OneOnline