Digitalizálás szeminárium

Digitalizálás szeminárium

Információk

Esemény időpontja 2017. február 16 09:00
Esemény vége 2017. február 16 17:00
Regisztráció kezdete 2017. január 16
Max. létszám Korlátlan
Regisztráció lezárta 2017. február 15
Egyéni ár Ingyenes
Helyszín Budapest, Andrássy u. 1.

A KÉPZÉS CÉLJA

Képzéseink során oktatóink gyakran kaptak kérdéseket a szervezetek meglévő, illetve beérkező/keletkező iratanyagainak digitalizálásával kapcsolatban, mely külön szeminárium szervezését tette szükségessé az érdeklődők számára. Szemináriumunk során bemutatjuk, hogyan érdemes egy digitalizálási projektbe belekezdeni, milyen tényezőket kell mindenképp mérlegelni indulás előtt, milyen eszközrendszerre és szakember gárdára lehet szükség.

KIKNEK AJÁNLJUK?

A szemináriumot elsősorban ajánljuk:

  • a közfeladatot ellátó szervek (állami, önkormányzati, jogszolgáltatási szervezetek, intézmények, valamint közüzemi szolgáltatók) ügyviteli, iratkezelési rendszeréért felelős vezetőinek, iratkezelésért felelős munkatársainak;
  • a társadalom és gazdaság más területein működő, az iratkezeléssel foglalkozó szakembereinek.

AZ DIGITALIZÁLÁSI SZEMINÁRIUM SORÁN ÖN

  • átfogó képet kap az irattári iratok tömeges digitalizálásával kapcsolatban -  eljárás, folyamat, jogszabályi háttér;
  • tisztában lesz azzal, hogy milyen eszközök segítheti a digitalizálást, milyen műszaki felépítés és driver funkciók szükségesek a sikerhez;
  • megtanulja, mit jelent a felületről indítható szkennelés és a vonalkódos digitalizálás, és melyiket mikor érdemes használni az iratkezelés során;
  • megismerkedik az OCR, ICR technológiákkal és azok használati előnyeivel az iratkezelési folyamatok során;
  • bemutatjuk, hogyan néz ki egy digitalizálási projekt a gyakorlatban;
  • tippeket kap arra, hogyan lehet sikeresen levezényelni egy digitalizálási projektet, milyen tényezőket kell mérlegelni (miért, mit és hol), mielőtt belekezd a szervezet, milyen módszertan és ütemterv mentén kell haladni, és milyen eszközökre, illetve szakemberekre van szükség a projekt sikeres lebonyolításához;
  • konkrét digitalizálási projekteket beszélünk át esettanulmányok formájában;

TERVEZETT TEMATIKA

Blokk 1

  • Irattári iratok tömeges digitalizálása – eljárás, folyamat, jogszabályi háttér;
  • Beolvasó eszközök áttekintése;
  • Műszaki felépítés, driver funkciók, gyorsító-képjavító eljárások;
  • Vonalkód – BarCode (1D-2D);
  • Karakterfelismerés – OCR, ICR (SoHo – Professional);
  • Élő iratok digitalizálása, munkafolyamat támogatással – DMS;

Blokk 2

  • Digitalizálás a gyakorlatban;
  • Digitalizálási projektek felépítése;
  • Piaci szereplők, trend;
  • Miért digitalizálunk?
  • Mi változott az elmúlt 15 évben?
  • Miért van szükség szakemberekre?
  • Katalizátorok.

Blokk 3

  • A digitalizálás helyes módszertana
  • Mit, miért és mikor?
  • Digitalizálási projekt tervezése és módszertana
  • Erőforrások, helyszín, ütemterv és kivitelezés

Blokk 4

  • A Magyar Posta SZEÜSZ szolgáltatásai
  • Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatás
  • A Magyar Posta hibrid konverziós szolgáltatása
  • Inverz hibrid konverzió
  • Információk és tapasztalatok
  • Csatlakozási feltételek

A részvételi díj magában foglalja:

  • komplett, egész napos iratkezelési szeminárium,
  • frissítő a szünetekben,
  • ebéd,
  • füzet jegyzetelésre, mely a teljes szemináriumi anyagot tartalmazza összefűzve

Térkép

Az elmúlt évek oktatásai, képzései

Átfogó iratkezelési szeminárium

2023. október 26 08:30 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A közigazgatási szervek és közfeladatot-ellátó intézmények, cégek munkatársainak szóló, általános iratkezelési konzultációt (nem minősül Fktv. szerinti felnőttképzésnek) Csóti Csaba iratkezelési szakértő tartja. A szeminárium részletesen foglalkozik a papíralapú és elektronikus iratkezelés összefüggéseivel, a teljesen digitális iratkezelés megvalósíthatóságával és a jogszabályi követelményekkel. Rendbe tesszük a sokszor dilemmát okozó, "mikor, mit dobhatok ki" témakört, különös tekintettel a papíralapú iratok digitális konverziójával összefüggésben. Részvételi díj: 48.000 Ft + ÁFA (60.960 Ft bruttó)

Digitalizáció a költségcsökkentés jegyében

2023. szeptember 26 08:30 -14:30
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

Egész napos konferencia: Mit írnak elő a jogszabályok, és mi az, amit ezen túl érdemes elvégezni ahhoz, hogy a digitalizációval csökkenthessük a szervezeti költségeket és növelhessük munkatársaink és ügyfeleink elégedettségét.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2023. február 23 08:30 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A közigazgatási szervek és közfeladatot-ellátó intézmények munkaatársainak szóló, általános iratkezelési konzultációt (nem minősül Fktv. szerinti felnőttképzésnek) Csóti Csaba iratkezelési szakértő tartja. A szeminárium részletesen foglalkozik a papíralapú és elektronikus iratkezelés összefüggéseivel, a teljesen digitális iratkezelés megvalósíthatóságával és a jogszabályi követelményekkel. Rendbe tesszük a sokszor dilemmát okozó, "mikor, mit dobhatok ki" témakört, különös tekintettel a papíralapú iratok digitális konverziójával összefüggésben. Részvételi díj: 48.000 Ft + ÁFA (60.960 Ft bruttó)

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja V.

2024. március 07 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2024-ben is folytatja az Iratkezelési Vezetők Klubja rendezvénysorozatot. A kötetlen szakmai eszmecserére március 7-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja IV.

2023. november 21 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2023-ban új rendezvénysorozatot indított Iratkezelési Vezetők Klubja címmel. A kötetlen szakmai eszmecserére november 21-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

Magyar Nemzeti Levéltár online szeminárium

2023. október 24 10:00 -11:30
Ár: ingyenes

Magyar Nemzeti Levéltár online szeminárium (2023. október 24.)
Közfeladat-ellátók iratkezelése a jogszabályi alapoktól a levéltári ellenőrzésig

Az ingyenes szakmai webinár témája az iratkezelés levéltárspecifikus áttekintése.
Fókuszpontok:
  • Iratkezelési szabályzat és irattári terv,
  • iratselejtezés,
  • levéltári átadás-átvétel,
  • levéltári ellenőrzés

REGISZTRÁCIÓ A WEBINÁR DEMIO OLDALÁN

 
 
 

DEÜSZ Iratkezelési Vezetők Klubja III.

2023. szeptember 14 13:30 -16:00
Ár: ingyenes

Egyesületünk 2023-ban új rendezvénysorozatot indított Iratkezelési Vezetők Klubja címmel. A kötetlen szakmai eszmecserére szeptember 14-én is azokat a szakembereket várjuk, akik a közfeladatot ellátó szervezetek irat- és dokumentumkezelési operatív vezetői feladatát látják el.

Elektronikus aláírások, e-hitelesítés hosszú távra

2023. április 04 09:00 -14:00
Ár: 48.000 Ft + ÁFA

A képzés célja átfogó ismereteket adni az elérhető elektronikus hitelesítési megoldásokról. Melyiket és hogyan érdemes bevezetni és használni a közigazgatási szerveknél, közfeladat-ellátó intézményeknél és cégeknél. A szemináriumon a résztvevők kérdezhetik a szakértő előadót.

Elektronikus ügyintézési szakértő

2022. november 17 - 2022. november 25
Ár: 189.000 Ft

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttképzési nyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Az interfészes önkormányzatok kihívásai az e-ügyintézési térben

2022. május 19 09:00 -15:00
Ár: 79.883 Ft

Az interfészes önkormányzatok igényeire, speciális iratkezelési folyamataira szabott képzés, mely az elektronikus ügyintézést, az annak való maximális megfelelést állítja a középpontba. Az előadástémákat úgy válogattuk össze, hogy azok az interfészes önkormányzatok e-ügyintézési térben nyújtott jelenlegi kihívásaira adjanak választ elismert szakértők tolmácsolásában. Az elméleti ismeretek átadása mellett fontosnak tartjuk a gyakorlati példák, tapasztalatok megosztását is.

E-ügyintézés szeminárium közműszolgáltatóknak

2022. március 24 09:00 -15:00
Ár: 79.883 Ft

Közműszolgáltatók igényeire, speciális iratkezelési folyamataira szabott képzés, mely az elektronikus ügyintézést, az annak való maximális megfelelést állítja középpontba. Nem egyértelmű, hogy az Ön intézménye e-ügyintézésre kötelezett szervezet-e? Nem tudja pontosan, hogy mely jogszabályoknak kell megfelelnie? Választ szeretne arra kapni, hogy milyen elvárásai vannak a felügyeleti szervnek a közműszolgáltatók felé? Szervezetfejlesztésre lenne szükség az optimális e-ügyintézési folyamatok kialakításáért, de eddig nem tudta, hogyan kezdjen neki a folyamatok átalakításának? Esettanulmányok, már bevált jó gyakorlatok mellett oktatóink többek között ezekre a kérdésekre is választ adnak. 

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. november 18 - 2021. november 26
Ár: 169.000 Ft

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Tanúsitottiratkezelés
A deusz.hu Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület honlapja. Célja, hogy felületet adjon a szervezet működési területéhez tartozó ismeretek átadására, szakmai kapcsolatok létesítésére.
© 2024 Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület (DEÜSZ). All Rights Reserved. OneOnline