Digitalizálás szeminárium

Digitalizálás szeminárium

Információk

Esemény időpontja 2017. február 16 09:00
Esemény vége 2017. február 16 17:00
Regisztráció kezdete 2017. január 16
Max. létszám Korlátlan
Regisztráció lezárta 2017. február 15
Egyéni ár Ingyenes
Helyszín Budapest, Andrássy u. 1.

A KÉPZÉS CÉLJA

Képzéseink során oktatóink gyakran kaptak kérdéseket a szervezetek meglévő, illetve beérkező/keletkező iratanyagainak digitalizálásával kapcsolatban, mely külön szeminárium szervezését tette szükségessé az érdeklődők számára. Szemináriumunk során bemutatjuk, hogyan érdemes egy digitalizálási projektbe belekezdeni, milyen tényezőket kell mindenképp mérlegelni indulás előtt, milyen eszközrendszerre és szakember gárdára lehet szükség.

KIKNEK AJÁNLJUK?

A szemináriumot elsősorban ajánljuk:

  • a közfeladatot ellátó szervek (állami, önkormányzati, jogszolgáltatási szervezetek, intézmények, valamint közüzemi szolgáltatók) ügyviteli, iratkezelési rendszeréért felelős vezetőinek, iratkezelésért felelős munkatársainak;
  • a társadalom és gazdaság más területein működő, az iratkezeléssel foglalkozó szakembereinek.

AZ DIGITALIZÁLÁSI SZEMINÁRIUM SORÁN ÖN

  • átfogó képet kap az irattári iratok tömeges digitalizálásával kapcsolatban -  eljárás, folyamat, jogszabályi háttér;
  • tisztában lesz azzal, hogy milyen eszközök segítheti a digitalizálást, milyen műszaki felépítés és driver funkciók szükségesek a sikerhez;
  • megtanulja, mit jelent a felületről indítható szkennelés és a vonalkódos digitalizálás, és melyiket mikor érdemes használni az iratkezelés során;
  • megismerkedik az OCR, ICR technológiákkal és azok használati előnyeivel az iratkezelési folyamatok során;
  • bemutatjuk, hogyan néz ki egy digitalizálási projekt a gyakorlatban;
  • tippeket kap arra, hogyan lehet sikeresen levezényelni egy digitalizálási projektet, milyen tényezőket kell mérlegelni (miért, mit és hol), mielőtt belekezd a szervezet, milyen módszertan és ütemterv mentén kell haladni, és milyen eszközökre, illetve szakemberekre van szükség a projekt sikeres lebonyolításához;
  • konkrét digitalizálási projekteket beszélünk át esettanulmányok formájában;

TERVEZETT TEMATIKA

Blokk 1

  • Irattári iratok tömeges digitalizálása – eljárás, folyamat, jogszabályi háttér;
  • Beolvasó eszközök áttekintése;
  • Műszaki felépítés, driver funkciók, gyorsító-képjavító eljárások;
  • Vonalkód – BarCode (1D-2D);
  • Karakterfelismerés – OCR, ICR (SoHo – Professional);
  • Élő iratok digitalizálása, munkafolyamat támogatással – DMS;

Blokk 2

  • Digitalizálás a gyakorlatban;
  • Digitalizálási projektek felépítése;
  • Piaci szereplők, trend;
  • Miért digitalizálunk?
  • Mi változott az elmúlt 15 évben?
  • Miért van szükség szakemberekre?
  • Katalizátorok.

Blokk 3

  • A digitalizálás helyes módszertana
  • Mit, miért és mikor?
  • Digitalizálási projekt tervezése és módszertana
  • Erőforrások, helyszín, ütemterv és kivitelezés

Blokk 4

  • A Magyar Posta SZEÜSZ szolgáltatásai
  • Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatás
  • A Magyar Posta hibrid konverziós szolgáltatása
  • Inverz hibrid konverzió
  • Információk és tapasztalatok
  • Csatlakozási feltételek

A részvételi díj magában foglalja:

  • komplett, egész napos iratkezelési szeminárium,
  • frissítő a szünetekben,
  • ebéd,
  • füzet jegyzetelésre, mely a teljes szemináriumi anyagot tartalmazza összefűzve

Térkép

Az elmúlt évek oktatásai, képzései

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. szeptember 23 - 2021. október 01
Ár: 169.000HUF

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Elektronikus ügyintézési szakértő

2021. július 01 - 2021. július 09
Ár: 169.000HUF

Az E-ügyintézési törvény hatályba lépése – bár nem érte váratlanul a szervezeteket – számos fejlesztést és kapcsolódó részletszabályozást megelőzött, melynek köszönhetően a megrendelők sincsenek maradéktalanul tisztában azzal a szolgáltatási környezettel, amelybe illeszkedve nyújthatnák a teljeskörű ügyintézési szolgáltatásaikat. A felnőttnyilvántartásba vett, 2 x 2 napos képzés gyakorlatorientált jellegének köszönhetően a résztvevők a megszerzett tudással képessé válnak az üzleti elemzés, igazgatásszervezés, a rendszertervezés, szolgáltatás-bevezetés részévé tenni, adaptálni a SZEÜSZ-logikát, megtervezni a fejlesztési feladatokat és a megszerzett tudást továbbadni a munkatársak számára.

Iratkezelési szeminárium önkormányzati tulajdonú gazdasági társaságoknak

2019. március 07 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Iratkezelési képzésünket kifejezetten olyan cégeknek szervezzük, akik önkormányzati tulajdonban állnak és önkormányzati feladatokat látnak el. 

Iratkezelési szabályzat és irattári terv felülvizsgálata szeminárium

2018. november 15 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Képzésünkön megtanítjuk, hogyan lehet jó iratkezelési szabályzatot írni, mely nemcsak jogszabálykövető, de a szervezet iratkezelési gyakorlatát is segíti.

Iratkezelési szeminárium budapesti kerületi és megyei jogú városok önkormányzatainak

2018. május 10 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (kórházak, önkormányzatok, oktatási intézmények, kulturális, tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2018. február 22 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni, saját szervezete ügyiratkezelési folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Iratkezelési szeminárium önkormányzati cégeknek

2018. január 25 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Átfogó iratkezelési képzéseinkre a közfeladatot ellátó szervek számos szegmenséből (kórházak, önkormányzatok, oktatási intézmények, kulturális, tudományos intézmények, állami vállalatok, közművek stb.) érkeznek iratkezelési szakemberek.

E-aláírás szeminárium

2017. november 16 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Az e-közigazgatás alapjai az elmúlt években gyökeresen megváltoztak, az elektronikus aláírás szabályozási környezete jelenleg is átalakítás alatt áll. A képzés során olyan ismeretanyag kerül átadásra, melynek segítségével felgyorsítható a közigazgatási intézmények elektronikus ügyintézésre való áttérése, hatékonyabbá tehető a szervezetek elektronikus közszolgáltatása, mindez úgy, hogy az intézkedések a hatályos e-aláírási jogszabályoknak is megfeleljenek.

Átfogó iratkezelési szeminárium

2017. október 12 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni, saját szervezete ügyiratkezelési folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Iratkezelési szabályzat szeminárium

2017. szeptember 14 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Képzéseink során oktatóink gyakran kaptak az iratkezelési szabályzatok készítésével, felépítésével kapcsolatos kérdéseket, mely külön szeminárium szervezését tette szükségessé az érdeklődők számára. 

Átfogó iratkezelési szeminárium

2017. április 06 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni, saját szervezete ügyiratkezelési folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Minősített adatkezelés szeminárium

2017. március 09 09:00 -17:00
Ár: Ingyenes

Olyan iratkezelési ismeretanyag átadása, mely elsajátítása után a résztvevő képes felelős iratkezelési döntéseket hozni a minősített adatok és iratok kezelésével kapcsolatban, saját szervezete folyamataiban felismerni a hibákat és korrigálni azokat, mindezt úgy, hogy a hatályos iratkezelési jogszabályoknak megfeleljen.

Tanúsitottiratkezelés
A deusz.hu Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület honlapja. Célja, hogy felületet adjon a szervezet működési területéhez tartozó ismeretek átadására, szakmai kapcsolatok létesítésére.
© 2021 Dokumentumkezelési és Elektronikus Ügyintézési Szakmai Egyesület (DEÜSZ). All Rights Reserved. OneOnline